Известие

Collapse
No announcement yet.

Полезно!Удряна или не-как се познава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А някой знае ли какъв е точният брой стикери по колата и къде стоят?


    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #17
      Колега има един PDF файл тука в раздела за 156 на френски там са дадени колко трябва да са фугите по цялата кола вземаш и четеш мериш и сравняваш,но специално за броните много лесно се познава дали са боядисвани като се загледаш по пластмасовите лайсни си личи. И все пак ако намериш 156 на която броните не са боядисвани почти ссигурно е че ще са със много забележки и ще трябва да се боядисват.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        ... а в италиа НЯМА кола без удар !!!!!!
        Италианците даже фабрично ги удрят преди да ги пуснат от завода.
        Що за обобщение правиш?
        Alfa 156 1.8 TS, '99

        Comment


        • #19
          За тая какво ще кажете, дали е удряна? Вижте луфта между десния фар и бронята. От другата страна е по-малък.

          Всъщност подобни луфтове ги забелязвам при доста от обявите в mobile.bg. Това означава ли, че всички са удряни или тези луфтове са си нормални?

          Comment


          • #20
            Между другото, боядисаните лайсни не са критерий, че колата е удряна. Някои така си излизат от завода.

            Comment


            • #21
              то от удряне до удряне има разлика
              бронята може и да е увиснала и само от опирания в бордюри или побутване от друга кола на паркинг
              а не да е била смазана от челен удар и сменяна
              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

              Comment


              • #22
                колко пъти да обяснявам, че това за боядисаната лайсна на бронята важи когато е само едната, тоест другата е черна

                Comment


                • #23
                  А и за еърбеците изобщо не е вярно като е надигнато е изгърмял, 90 процента от алфите са така. Виж малката капачка на предната броня е плашешта, защото може да е имала по сериозен проблем по двигателя и да е дърпана, а там докато не го отвориш божа работа
                  156 1.8 TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Violator
                    А и за еърбеците изобщо не е вярно като е надигнато е изгърмял, 90 процента от алфите са така. Виж малката капачка на предната броня е плашешта, защото може да е имала по сериозен проблем по двигателя и да е дърпана, а там докато не го отвориш божа работа
                    Аз капачката на бронята я махах щото на акумулатора му стана лошо през лятните жеги и даде фира. С бутане не става да се пали, бат Бобо каза да внимаам с даването на ток за това пътна помощ и на пркинга пред блока. За малко щеше да изгори тая ми ти капачка ако не се бях усетил
                    '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                    Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                    Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Колега има един PDF файл тука в раздела за 156 на френски там са дадени колко трябва да са фугите по цялата кола вземаш и четеш мериш и сравняваш,но специално за броните много лесно се познава дали са боядисвани като се загледаш по пластмасовите лайсни си личи. И все пак ако намериш 156 на която броните не са боядисвани почти ссигурно е че ще са със много забележки и ще трябва да се боядисват.
                      Не мога да го намеря тоя PDF файл ,за 156 има само 1 линк във форума и ми изписва неква грешка "404".Дайте някакъв актуален линк

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Neokill
                        Първоначално публикувано от Violator
                        А и за еърбеците изобщо не е вярно като е надигнато е изгърмял, 90 процента от алфите са така. Виж малката капачка на предната броня е плашешта, защото може да е имала по сериозен проблем по двигателя и да е дърпана, а там докато не го отвориш божа работа
                        Аз капачката на бронята я махах щото на акумулатора му стана лошо през лятните жеги и даде фира. С бутане не става да се пали, бат Бобо каза да внимаам с даването на ток за това пътна помощ и на пркинга пред блока. За малко щеше да изгори тая ми ти капачка ако не се бях усетил
                        Ако човек си гледа колата няма как да забрави капачката, ще си я сложиш в джоба и като си откачиш колата от въжето- "щрак" капачката и готово. Възможно е и да я изгубиш ама ако си обичаш колата ще си купиш от някоя морга. А и ако само 1 капачка е проблема на колата то си личи.

                        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от yankoff
                          ... а в италиа НЯМА кола без удар !!!!!!
                          Италианците даже фабрично ги удрят преди да ги пуснат от завода.
                          Що за обобщение правиш?
                          говориме за новия внос на стандартните бангий които се вкарват от Италия,кво се праиш па и ти на утрепан.... по някой път вместо да дадете компетентно мнение се прайте на деца.....! Колега ти ходил ли си в Италия и ако си ходил заглеждал ли си се на какво им приличат колите ? няма такава която да не е ударена натината надрана .....! След последния път като въдяк един как си направи място като избута колата зад себеси с 20 см. за да излезе и спирам да мисля че от там ше се вкара кола във външен вид в който ние обичаме да ги караме !

                          http://youtube.com/watch?v=VKZ1z8-HEuI те ще се избият там карат на по една боя един зад друг а ние после се утулваме във козметични забележки и криви ръбове ! Пак казвам.... роговете ако не са засягани значи колата е с идеална предница..... за задницата и отстрани погоре съм обеснил !!!
                          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                          Comment


                          • #28
                            то щото в България и София особено караме много "приятелски настроени" спрямо другите
                            аз не знам тука някоя кола да не е минавала поне на 1 броня пребоядисване
                            но това са дребни неща, които се правят
                            а вносителите на коли отвън могат да ти ги продават ожулени - за което ще им отбиваш от цената;може и да минат през един бояджия и да ти замажат очите дори за по-големи проблеми
                            Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                            AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mim
                              то щото в България и София особено караме много "приятелски настроени" спрямо другите
                              аз не знам тука някоя кола да не е минавала поне на 1 броня пребоядисване
                              но това са дребни неща, които се правят
                              а вносителите на коли отвън могат да ти ги продават ожулени - за което ще им отбиваш от цената;може и да минат през един бояджия и да ти замажат очите дори за по-големи проблеми
                              Абе ние си мислим, че сме големи "каубойци" на пътя, ама в Италия и особено в Испания ни минават отвсякъде. с тази разлика, че там не се косят за ламарини, но ценятчовешкия живот и имат чувствоза самосъхранение. аз изпаднах в културен шок като видях на една бензиностанция край Барселона един ТИР беше заклештен между 2 коли, поразбута ги и замина даже без да слезе да види какво е направил .
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #30
                                Не знам дали това е нормално но го виждам в много 156-ци.Цвета на арматурното табло се различава от този на средната конзола между предните седалки!


                                Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                                Comment

                                Working...
                                X